فندوق برفــــی ما آوافندوق برفــــی ما آوا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

♥ کوچولــــღــــوی زمستونی من ♥

استرس تولد

1392/11/11 0:11
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبا روی من

نزدیک تولدت هست من هم کلی استرس برای جشن گرفتن دارم از طرفی هم نزدیک عید

هم باید حواسم به خرید لباس وتدارکات جشن تولد باشه هم خونه تکونی هر چند نصف

بیشتر کارها رو با تعویض وسایل به دوش باباسعید انداختم از تعویض کابینت تو موکت

وفرش وپرده گرفته تا نقاشی خونه اما باز استرس دارم اخه اولین تولد کوچولوم هستش

 امیدوارم خوب از پسش بربیام

 

 

                                      ♥دوستت دارم بــــــــــــــــــــــــــــــــوس♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
17 بهمن 92 8:44
پیشاپیش تولدش مبارک آوا جیگری من همه چی به خوبی انجام میشه نگران نباش
مامان مهسا و معین
11 اسفند 92 1:08
پیشاپیش تولد دخملی مبارک