فندوق برفــــی ما آوافندوق برفــــی ما آوا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥ کوچولــــღــــوی زمستونی من ♥

ورود موزی به خانه

1393/4/23 17:06
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  فندوق منبوس

وای تو چقدر بلا شدی مامان . امشب داشتیم با بابا تو اشپزخونه شام میخوردیم و از اونجا

که هوا گرم شده بود یه سوسک موزی اومده بود خونه ما هم سر گرم خوردن که تو یک 

دفعه گفتی جوجو مامان جوجو و بابا جوجو منم یهو سرم بلند کردم دیدم سوسک هست 

بلند جیغ زدم و پریدم هوا تو هم از این حرکت من خوشت اومد و خندیدی دیگه تا اخر شب 

ول نمیکردی و همش میگفتی جوجو بعد میخندیدی نفسم فکر کنم از ترسیدن مامانت خیلی

خوشت اومد و هی تکرارمیکردیخجالت.ماشالله بتو دختر گلم از الان شوخی کردن و سر کار گذاشتن رو یاد گرفته بودی.

عزیزم همه جوره دنیام با تو رنگارنگ میشه

دوستت دارم دنیایی منبوس                                          

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا مامان ایلیا جون
24 تیر 93 1:41
به به افتخار دادین به ما سر زدین ...مرسی گل من عزیز دلم منم واقعا خوشحالم که با بانویی بی نظیر مثل شما اشنا شدم گل من افتخار ندادی تو عکسهای دسته جمعی ما باشی دیگه الان یه اختصاصی برات میزارم راستش این بار فقط عکس تکی سمیه جون و گذاشتم چون اولین بارش بود همراهیمون میکرد
ღ مامان خدیجـــــه ღ
پاسخ
عزیزم من که میدونم تو دل شما هستم
زهرا مامان ایلیا جون
24 تیر 93 1:42
ای جااانم شیطونک خاله از حالا سر به سر مامان میزاری
ღ مامان خدیجـــــه ღ
پاسخ
خاله زهرا میبینیمنو ساده گیر اورده